Thursday, December 17, 2009

>Andai Itu Yang Terbaik<

Thursday, 17 December 2009


Salam....
Sem baru hanya tinggal beberapa sahaja hari lagi....menandakan..waktu yang semakin hampir untuk meninggalkan....alam kampus...oh ok...belum masanya untuk menulis entry mengenai hari2 terakhir saya di sini....(^-^)....progress...fyp...doakan sahaja agar setiapnya dipermudahkan untuk saya...bak kata miss u.."orang2 yang boleyh buat pasal mikrob nie..hanya orang2 terpilih je"....[hehe..thank u miss u....kata2 semangat tue untuk saya].....ada bnyk ibrah sebenarnya....mendidik jiwa untuk lebih bersabar...miss mikrob juga punya nyawa...dia juga makhluk Allah..so kalau Allah kata kun fayakun...sekejap jerkan saya dapat result...so...for now...usaha2....ikhtiar2.....doa2....tawakal....insyaAllah..andai ini adalah yang terbaik untuk saya...maka..kuatkan hati saya Ya Allah..chaiyok2....ganbate kudasai..aja2 fighting...untuk yg selalu menyokong...tiada kata yang mampu saya lafazkan....:-)...hanya DIA yang mampu membalas setiap kebaikan yang kamu lakukan,setiap gundah yang kamu hiburkan....hanya DIA sebaik2 PEMBERI...











Tinta Mujahidah
-cahayakebahagiaan-
-dekat di hati..(^-^)-








3 comments:

  1. alhamdulillah..atas segala kurnia (^-^)

    ReplyDelete
  2. Allahummala sahla illa ma ja'altahu sah la, wa an ta taj'alul hazna iza shitta sah la...(Sahih Ibnu Hibban dan di sahihkan lagi oleh Ibn Hajar..)

    ReplyDelete