Friday, September 4, 2009

.:Catatan Perjalanan 3:.

Friday,4th September 2009

Salam....
Alhamdulillah...masih diberikan peluang untuk hidup sebagai hamba dan khalifah pada saat dan tika ini..baru habis dengan minggu yang agak menggentingkan..huhu...alhamdulillah sekali lagi...Allah permudahkan segala2nya.Yang pasti minggu2 mendatang akan menjanjikan hari2 yang lebih "mencabar" dan betapa pentingnya saya menyusun setiap satu darinya.Berikan saya kekuatan Ya Allah...Allahumma yassir wala tuassir..amin2 ya rabbal alamin.Saat2 yang paling menenangkan dan menjadi anekdot diri ini adalah tika mana saya bertemu dengan mereka...wajah2 yang sentiasa mahukan kebaikan dan mencintai diri ini dengan kuat...jazakillah.Saat2 mana menerima perkhabaran bonda dan seisi mereka di rumah...(termasuk "adik2" tak rasmi saya)....saya amat merindui mereka setiap saat dan pastinya paling membahagiakan bila mana diri amat tahu ada KEKASIH TERAGUNG yang mengasihi saya dengan erti kata cinta yang sebenar...

Usai dari perjumpaan pertama selepas presentation proposal bersama supervisor...Lega.Seingat saya 2 minggu sebelum presentation itu kerap sahaja berjumpa dengan dia...setiap kali itu juga dia akan tersenyum melihat saya...agaknya geli hati dengan kekalutan saya tentang projek final dan setiap kali itu juga dia akan memberikan jawapan yang memotivasikan dan memberi penyelesaian kepada permasalahan saya.Juga ucapan terima kasih kepada sahabat2 dan kakak2 yang sama supervisor dengan saya...anda banyak membantu saya....chaiyok2 untuk kamu semua..cabaran kita baru sahaja bermula.Rasanya,terlalu banyak nama2 saya bakal saya nukilkan sebagai tanda ucapan terima kasih saya kerana telah banyak membantu sepanjang perjalanan saya di sini....izinkan saya menyebut setiap dari nama anda di dalam doa sahabat kepada sahabat2nya... Dengan kekangan masa saat2 ini,seperti ada sesuatu yang besar yang belum saya selesaikan...apalah agaknya...i just couldn't remember it.Tak mengapa.Nanti2 ingatlah tue...wallahu'alam

Sekadar ini sahaja coretan buat kali ini,.......malam ke-15..semoga meraih lailatulqadar...

Tinta Mujahidah
-cahayakebahagiaan-
-DIA yang saya cinta-


2 comments:

  1. dengarnya ada exam selasa ni ye..
    moga dipermudahkan dan diberikan ingatan ats ilmu yg dipelajari..
    YA Allah, tuhan yang Maha memberi kemudahan, permudahkanlah segala urusan kami.. amiin

    ReplyDelete
  2. to ismi farza
    jazakillah ya ukhti...
    asif tak dapat bersama2 antunna dalam perancgn prog..thank u jugak sbb banyak bantu...hanya Allah yang mampu membalsnya...doakan setiap daripada kekangan kami bukan penghalang kami untuk menyumbang kepada jalan ini..wallahu'alam

    ReplyDelete