Thursday, July 23, 2009

Pelangi Senja MPOB Siri Akhir

Thursday,23 July 2009

Salam.....
Petang tadi sewaktu pulang dari klas...teringat detik2 manis di MPOB...seolah2 baru smalam saya menapak ke daerah itu...seolah2 baru semalam sahabat2 baru saya itu melemparkan senyuman...seolah2 baru smalam mereka menghulurkan bantuan yang bukan sedikit seperti kami sudah bersahabat lama...seolah2 baru smalam saya melihat pelangi senja yang cantik tika menunggu waktu pulang..seolah2 baru smalam menapak ke bumi yang mana surau diimarahkan semaksimum mungkin..seolah2 baru smalam saya mendapat kekuatan untuk terus berjuang...syukur yang tidak terhingga,pada KEKASIH SEBENAR.Mungkin entry terakhir ini tak dapat saya nukilkan satu persatu kenangan bersama2 sahabat yang namanya belum saya titipkan di entry2 yang lalu.Cuma yang dapat saya katakan setiap memori indah bersama mereka..akan saya pahat,simpan dan ingati dalam setiap langkah kehidupan saya.Epilog berpraktikal di sini..melupakan epilog yang amat manis dan indah untuk di kenang.

Syukriah~
Aini Adnan
~
Rin~
Aini Yatim
~
Pa`ah
~
Marwan~
Zaki~
Sobri~
Najib
~
Nurul
~
Hadani~

Andai ada nama yang tak diincludekan lagi sila2 lah beritahu saya yer...mungkin ada yang saya terlupa..MySpace.

Doa dan harapan buat insan yang bernama sahabat adalah..semoga setiap daripada kita sentiasa berada di dalam hidayahnya,ingatkan saya bila terlupa,kuatkan saya tika lemah,ingatkan saya pada PENCIPTA bahawa DIA adalah PERANCANG yang TERBAIK,kuatkan ikatan ukhuwwah kerana kita adalah saudara seaqidah.SEMOGA DALAM JALAN2 KEHIDUPAN INI KALIAN KAN BERTEMU DENGAN MAKNA SEBENAR KEHIDUPAN...pesanan dari saya yang hanya seseorang yang bernama hambaNYA...jadikanlah hidup ini lebih bererti...bekerjalah mencari redha ilahi dan berusahalah mengajak INSAN2 kepada iLAHI supaya kita kan bisa bertemu di kehidupan syurga yang abadi...salam penuh pengharapan.Pesanan dari sahabat kepada sahabatMyEm0.Com


Tinta Mujahidah
-cahayakebahagiaan-
-kerna diri ini hanya HAMBANYA-

No comments:

Post a Comment